La vida sexual

"La meva mare em va explicar que havia tingut set amants i em vaig sentir fatal, horroritzada per una confessió inconvenient, encara que allò no m'ha impedit tenir més amants que ella. Els pares fan malament d’exhibir la seva vida sexual davant els seus fills. Això no em passa a mi sola, sinó a tota la meva generació. En el anys setanta hi va haver una revolució que va dur a la llibertat sexual. Després hi va haver una regressió, per dues raons. Una, per motius socials i econòmics, l'aparició del sida, els grups puritans demanant més censura als mitjans de comunicació, al cine i a les arts. I dos, per raons psicològiques, els fills del maig del 68 van reaccionar en contra els seus pares, contra tanta exhibició de la seva sexualitat. No volien repetir els seus models de conducta i són més pudorosos.
Josep Massot, entrevista  Catherine Millet, "Todo tiene que ver con el sexo", La Vanguardia  28-02-2010.